måndag 16 november 2009

Flum

Dagen har vart flum . Stina tycker att den gamla Tintin kommit tillbaka . Vet inte , det kanske är så . Men jag känner själv att jag mår sämre än någonsin . Gått ner fem kilo iaf , YeY . En bra sak . Kände mig helt flum idag . Försökte väl dölja det som finns bakom fasaden av skratt . Jag orkar vrkligen inte mera snart . Kan dom bara inte ge en rätt diagnos och något sätt att få detta bättre . Jag sitter vaken hela nätterna , kan inte sova . Är rädd för hans ansikte som hela tidn dyker upp när jag stänger ögonen , hans hesa röst som fyller upp mitt huvud , så fort jag försöker slappna av .Det går bara inte , det borde funka inte såhär . Det ska inte vara såhär , vill inte att det ska vara såhär ! jag vill vara frisk , jag vill vara jag . Inte den andra . Den andra som tar upp min kropp . Den andra , han är dålig . Jag vill inte ha han här ! TA BORT HAN ! ! ! ! ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar