fredag 13 november 2009

Till ljudet av dina hjärtslag .

Till ljudet av dina hjärtslag , kan jag känna mig trygg .
Jag ligger bara här , andas tungt och lyssnar .
Lyssnar till de rytmiska slagen , som fyller mitt inre .
Din värme , din lukt . Dina armar tätt slingrade omkring mig .
Lugnet som fyller mig .
Kärleken som fyller upp hela rummet , energin du utstrålar.
Du är stark , även fast det är svårt just nu .
Det är inte enkelt . Men vi ska klara detta .
Det kommer att gå bra , det lovar jag dig . Vi ska kämpa .
Kämpa in till det sista .
Saker kommer att bli bättre , det lovar jag dig Mamma .
Läkarna kommer hitta en medicin till honom .
Vi måste tänka positivt nu .
Inte visa han att vi gråter .
Vi måste hålla inne tårarna Mamma .
Vi måste hålla ihop , även fast det kanske känns svårt .
Vi måste vara starka Mamma .
Jag ska också försöka .
Jag försöker dölja så mycket för dig ,
för jag vet att du har det så svårt redan .
Kom ihåg Mamma , att jag älskar dig.
Vi måste finnas för varandra .
Vi kommer klara detta Mamma ,
Vi kommer klara det <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar