onsdag 2 december 2009

sitter inne hos Sofia , och gör noll . Min dag har varit , ja hur ska man säga , katastrofal ? allt har bara bajsat sig , pricis som man kunde tänka sig . Möte på bup imorn , YeY eller något sånt där . Vi sitter och pratar om min barndom för tillfället , ingenting som jag är speciellt pepp på om vi säger så . Kommr knappt ihåg något från när jag var liten , inte för att jag vill minnas precis då men . De små minnesbilderna jag har , hade jag gott kunnat leva utan . Allting känns bara så väldigt , svårt ( ? ) just nu . Varje dag bli en större kamp än dagen innan . Jag vill bara att mitt liv ska fungera normalt , jag vill inte känna som att " han " kontrolerar mitt liv längre . Jag vill kunna göra saker utan att höra hans röst i bakgrunden , jag vill kunna ligga på natten , och bara vara , utan hans skrik i mitt huvud . Jag vill kunna leva ! Jag vill vara fri från hans jävla existens ! Utan hans kommentarer som ekar inne i huvudet , kan han inte bara hålla käften ?? tydligen inte , eftersom jag hör han fortfarande . Ångest attacker har blivit till en vardags sak , långärmade höga tröjjor och halsdukar har blivit ett sätt att dölja hur jag avreagerar mig på . Jag vill inte svika Sofia , genom att visa henne vad jag gjort , när jag är den som sitter och berättar för henne varje kväll att hon själv inte ska göra så . Jag är så orolig , för min lilla prinsessa , hon äter inget , hon pratar knappt . Det enda som kommer fram är mummlanden emellanåt . Det går verkligen upp och ner med henne . Jag vill bara att hon ska få må bra , det gör så ont att se henne må såhär :( .
Saker och ting med mig själv har börjat skrämma mig . Inne i mitt huvud är det bara kaos , och jag vill göra saker med mig själv , som ´jag aldrig kunnat tänka på innan . Det är så mycket jag vill göra med mitt liv , men just nu känns det hopplöst . . .

1 kommentar:

  1. älskade fruuw du vet att jag finns här för dig och utan dig skulle jag aldrig klara av livets motgångar. Anledningen till att jag finns här idag är för att du räddade mig. Från första gången vi började prata med varandra på helgon så har du varje dag räddat mig. Nu är det min tur att rädda dig. Jag finns här om du behöver det. Jag finns här ifall du vill prata. Du har mitt telefon nummer så ring mig om du behöver det. Jag kommer aldrig lämna dig min vackraste fruuw. Du är min ängel! Min vackraste ängel.

    SvaraRadera